torsdag 24 februari 2011

Gyllene Tider - Leva livet

Lyssnar pa lite Gyllene tider och Per Gessle. Tiden gar sa fort, for snart en vecka sedan pa var lediga dag gjorde vi dethar.

Man lever bara en gang!
Everything happen for a reason

Resan till Big Buddha uppe i bergen borjade.
BFF's! :D

Sawadde Khaa!

Tog en paus pa vagen ner, Elefant Trekking is the shit!
Herregud vi var radda, som tva myror dar uppe!

Vidare till Phuket Zoo
Kan ni tro apan? Lika som bar, den var underbar!

After 'while, crocodile

Upp i luften!
Parasailing at Karon Beach

Sahaar mycket alskade jag forra fredagen, TACK!
Det var underbart!


Dock ar ju inte alla dagar lika fantastiska, men that's life. Nar man har daliga dagar mellan varven uppskattar man de bra dagarna desto mera. Snart har det gatt halva tiden vilket innebar att vi skall byta avdelning pa jobbet efter nagra dagar! Tanja borjar pa Food & Beverage department och jag skall over till Front Desk.
Tyvarr maste jag medge att det ar lite trakigt. Trivs riktigt bra uppe i poolbaren bland vara nya norska gaster. Men, omvaxling fornojer, det kommer sakert att ga helt ok anda!

En annan trakig sak ar att var superwoman, Khun Noot, kommer att aka tillbaka till Bangkok pa onsdag! Hur skall vi overleva? Hon ar som var extramamma, behover vi medicin fixar hon det, behover vi en bil sa fixar hon en bil, hon ar bast!


Vad mera? Jag fick det pa klart med jobb for sommaren 2011 sa det kanns skont, fick schema for hela sommaren pa Symphony. Det kanns helt okej. Dock har jag bestamt mig for att ha bara ett jobb i sommar till skillnad fran forra sa att jag kan njuta av mina lediga dagar mellan passen ordentligt.

Det var en liten uppdatering, jag ber om ursakt for att det har drojt sa lange och lovar att aterkomma tidigare an forra gangen! Kop khun thuk thuk kaa, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar