torsdag 7 april 2011

bland elefanter och ladyboys

Ibland gillar jag min manager riktigt mycket. Som idag t.ex. nar jag gick och fragade om en extra ledig dag denhar veckan, och han ger mig tva dagar extra ledigt! 1+2=3 dagar ledigt!! Det ar historiskt, sen vi kom hit har vi haft en day off per vecka. Han sa att han vet hur anstrangande det ar att aka pa visarun eftersom han aker med sin fru med jamna mellanrum. Tack Gud for att min manager gifte sig med en japanska! 


Jag bokstavligen stralade som en sol resten av dagen! Bara for att jag ar pa sa bra humor skall jag beratta vad Jonas konstaterade forra veckan nar han besokte Thailand (forlat Jonas).
-Jag ser sa gay ut att inte ens hororna i Patong vill ha mig! 

Jag dog av skratt. Tror att citatet far tala for sig sjalv, men jag kan ju tillagga att det inte ar manga killar som ensamma passerar Bangla Road och forblir ororda, ostorda(?) eller whatever.

Trots hans snabbvisit hann vi se bade Big Buddha och Wat Chalong tempel, men aven lite gaybar och, som jag namnde tidigare, cabaretshow. Vi agerade turister anda in i benmargen och aven Elephant Trekking rymdes med pa schemat. An en gang kunde jag konstatera att det sannerligen inte var nagon njutning, oonej! Vi konstaterade ocksa att det ar svart att forutspa sitt framtida yrke men nagon elefantryttarinna blir det inte av froken Granholm iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar